18 Eylül 2014 Perşembe

Dr.Martens Botlar


Yağmurlu ve kapalı havalarda aklıma ilk gelen şey Dr.Martens botlarım. Neden mi? Çünkü bu botlara bayılıyorum ve her defasında yeni almışım gibi giymek için sabırsızlanıyorum. Dr.Martens; Docs, Doc martens, DMs olarakta bilinen ayakkabı, giysi ve aksesuar markasıdır. Dr.Martens botlar ikinci dünya savaşı zamanında Alman ordusunda görev alan doktor Klaus Martens tarafından postallarının rahatsız oluşundan dolayı yeni bir postal amacıyla tasarlanmıştır. Botların en büyük özelliği sert bir deriden yapılması. Açıkçası sert olmasından dolayı çok çok rahat olduğunu söyleyemem ama tarzı tam bana hitap ediyor bu nedenle bir sonraki yurtdışı seyahatimde kesinlikle dolabıma bir yenisini daha ekleyeceğim...

  • drmartens.com
  • amazon.com
  • asos.com
  • Bu postu hazırlarken n11.com adresinde dr.martenslere rastladım. Renk çeşitliliği az da olsa bir bakın derim!















Bu da benim Paris seyahatimden çok severek aldığım doc martenslerim. Fiyatı 160 euro civarıydı.


Doc Martens botların yapımını aşağıdaki videodan izleyebilirsiniz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloglar
mobilya kulübü