27 Eylül 2014 Cumartesi

MANU Atelier


Geçen gün Vakkoramaya yeni bir çanta almak için uğradım ve gözüme çarpan marka Manu Atelier oldu. Her modeli birbirinden güzeldi ancak ben sırt çantası arayışındaydım. Bu nedenle görür görmez vurulduğum bir model olan 'Bold' modelinin lacivert rengini aldım. Derisi de o kadar güzel ki usta bir elden çıktığı çok belli! Ayrıca Manu Atelier bir Türk markası. Bu beni daha da çok sevindirdi. Bu kadar başarılı Türk tasarımcılar varken neden yabancı tasarımcıları tercih edelim ki? Merve ve Beste Manastır kardeşlere ait olan bu el yapımı çanta markası sanırım artık benim vazgeçilmezim. En kısa zamanda dolabıma bir yenisini daha ekleyeceğim!!

manuatelier.com adresine bakabilirsiniz.

Benim aldığım bu lacivert sırt çantasının modeli Bold. Fiyatı 885 TL.




Sağdaki model Pristine. Fiyatı: 585 TL


Hem omuz hem sırt çantası olarak kullanabileceğiniz bu model Fernweh fiyatı:825 TL

Zeal modelinin fiyatı: 585 TL


Tay tüyü kapaklı Pristine modeli çantalar 725 TL








3 yorum:

  1. çok hoş bir çanta :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bu çantalara ben de bayılıyorum bloğunuz çok tatlı takipteyim bana da beklerim
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
  3. Bu site hangisi satın alabileceğimizü

    YanıtlaSil

Bloglar
mobilya kulübü